Mega jätte

Näe, om man ska krypa ner i den renbäddade sängen och försöka sova bort huvudvärken kanske. Vore skönt ! Så man är pigg och allert i morron. Har jätte ont långt ner i magen fortfarande, jobbigt att gå och i vissa lägen när jag ska resa mej upp, sätta mej ned, osv. Aj ! Men dom sa att allt var bra, allt såg normalt och bra ut, och inga konstigheter. "Början på en rejäl foglossning" shiiiiiit asså, hur ska jag då kunna ens gå och grejer sen i fall jag redan har så här ont? Det är frågan, vill inte att det blir jobbigare eller gör ondare, never, never, never. Vill INTE, fast vad kan jag göra åt saken då ? Hmm, bara acceptera läget kanske. Näe, tack och hej för mej, lägger men i min renbäddade säng, ska bli så underbart himlans jätte mega skönt :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0