Tyck och tänk

Är så less på att höra sådanna som man tror man känner snacka så mycket skit att det INTE är sant. Dom som påstår sig att jag ALDRIG gör något själv, att jag bara kräver av ALLA andra, att jag inte tar hand om mitt barn osv. NI känner mej inte ni som påstår sådanna saker kan jag juh lova. Jag gör precis ALLT för min dotter, och hon mår bara bra med för den delen. Jag sköter om henne och försöker vara världens bästa, men visst, alla har sina stunder och sina dåliga sidor. Men en sak är så säker, och det är jag gör verkligen ALLT för mitt barn. Och jag kräver INGET från någon. Det mesta gör jag själv ska ni bara veta..

Och så finns det folk som tror att jag/vi bor i en svin stia, och det stämmer INTE alls, det heller ! Visst kan det vara lite stökigt vissa dagar, men det har ALLA "normala" någon gång. NEJ, jag dammsugar INTE varje dag, men plockar undan saker, diskar och sopar golv gör jag dagligen. Men då jag har ett litet barn så blir det lätt smulit, stökigt (leksaker här och där) Det är så en barn familj har det.

Och jag är visst ute med mitt barn !! Även om jag INTE alltid skriver att vi vart ute, även om vi bara vart här utanför där vi bor. Jag varken vill eller orkar gå ner på samhället varenda dag. Varken min dotter eller jag mår bättre av att träffa samma människor varje dag, göra samma saker dagligen. Det är roligare att göra lite olika, men det är vad jag tycker det. Och så till sist, jag syftar INTE på bara en person i detta inlägg, utan flera, men visst känner folk som läser att dom tar åt sig så har ni/du väl uppenbart sagt något du tar åt dej av kanske. Men jag står för detta inlägg, står för mina ord !! Men är det något, så säg det till mej i stället för att jag ska få höra det på bakvägar. (jag vet att mycket förvrängs när det går från mun till mun osv)

Nu ska jag fortsätta att städa!! (något jag heller ALDRIG gör) Haha !

Tyck och tänk vad ni vill, JAG VET ATT JAG ÄR EN BRA MAMMA ! Jag vet vad jag gör och INTE gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0