För bråttom

Sitter och skriver med en hand just nu. *suck* Jag fattar INTE att man kan vara så klantig som jag vart, eller ha sån OTUR som jag haft under ett par veckor. Hade ofatbart mycket klantigheter för mej på högstadiet, då det både var lyktstolpar, taggbuskar, brödrostar, och diverse. Och nu tillbaka till handen då.. Hmm, skulle ner i trappen fort och hämta några mat varor ja glömt under vagnen, och så börja båda barnen skrika som två små galningar, så ja fick självklart bråttom upp.. Och snubblada och tag i mot mej med TUMMEN ! Aj aj aj, det gör snuskigt ont nu kan ja säga, och dunkar och spänner och fan vet allt. Så nu blkire att ta det lugnt med denna handen. Just nu känns det som om den typ är av eller något i stil med det. (hur nu det känns då jag inte har brutit något någon gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0