Jag tror INTE ja orkar, fast ja MÅSTE

Jag kan börja med och säga att jag INTE hunnit klart med garderoben ännu :( *suck* Och just nu orkar jag heller inte göra det. Men ska ta det om en liten stund.. Iallafall, sortera sakerna så allt ligger i olika kassar/lådor. Bära ner i källarn kommer ja knappast att orka/vilja eller göra i dag. Hehe. Och sen en dusch, och så ansikts mask, och ladda för Ullareds resan som sker i morron :) <3 En slappar kväll framför tv:n, sen däcka om kull sig själv i sängen. Låter bra det !    

Kram //Nataliie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, kolla in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-299.html

2011-09-29 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0